Zaoszczędź nawet 10%, jeśli wydasz 300 zł. Zwiększ zniżkę nawet do 15% wydając 500 zł!

Nestlé Sinlac - 500g

PLN 24.41

Cena standardowa: 25.69 zł

24.41 zł

Zaoszczędź: 1.28 zł

Ilość:

( 0 item is in your basket items are in your basket )

 

Wyprzedano

Dostawa: kurierem InPost (15 - 30 zł) do domu lub punkty odbioru paczkomaty InPost (15 zł)

Zaoszczędź nawet 15%!
Zaoszczędź nawet 15%!
Zaoszczędź 15%, jeśli wydasz 500 zł (Promocja nie dotyczy mlek początkowych oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego dla niemowląt od urodzenia)
KUP TERAZ

Czat na żywo

Średni czas połączenia 25 sekund

Średni czas połączenia 25 sekund

Recenzje od klientów

Overall Rating : 5.0 / 5 (10 Recenzje od klientów)
  • 10 5 star reviews
  • 0 4 star reviews
  • 0 3 star reviews
  • 0 2 star reviews
  • 0 1 star reviews
Zobacz wszystkie recenzje
 

Najlepsze opinie klientów

W kwestiach dotyczących żywności, opinie mogą się różnić w zależności od preferencji klientów. Opinie klientów są niezależne i nie reprezentują poglądów The Hut Group.

Polecam! Jest super

Polecam! Jest super. Córce smakuje

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Jedna z lepszych kaszek jaki spotkałam

Jedna z lepszych kaszek jaki spotkałam , idealna dla dziecka z problemami brzuszkowymi jak i alergią pokarmową ale i też dla zdrowego dziecka. Moja córka od razu ją pokochała i żaden innej nie chce już jeść. Konsystencja jest super , przygotowanie proste i szybkie . Polecam każdej mamie i każdemu maluszkowi.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Kaszka Sinlac mega smakowala synkowi

Kaszka Sinlac mega smakowala synkowi. Fajna kosystencja i u nas bardzo sprawdzila sie w od poczatku rozszerzania diety ktora rozpoczelismy ok 5 miesiaca zycia.Wiadome ze kazda mloda mama z niecierpliwoscia oczekuje rozpoczecia rozszerzania diety ale gdy ten moment juz nadchodzi ciezko zdecydowac sie od czego zaczac. Wielka zaleta produktu jest to ze nie zawiera zbednego cukru.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Genialna alternatywa dla dzieciątka alergicznego

Genialna alternatywa dla dzieciątka alergicznego, niechętnego do kaszek.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Smaczna, słodka, dziecko chętnie je

Dobra jako zastępstwo zwykłych kaszek mlecznych, ryżowych itp. Smaczna, słodka, dziecko chętnie je. Zawiera sporo składników mineralnych, dobrze się rozpuszcza i nie tworzą się grudki. Polecam!

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

To bardzo fajny produkt dla małych Alergików

To bardzo fajny produkt dla małych Alergików, ale także ich Rodziców, którzy na co dzień gubią się w gąszczu informacji na temat żywienia w diecie eliminacyjnej. Synek jest uczulony na białka mleka krowiego i nie jest zachwycony mlekiem zastępczym. Oczywiście można robić zwykłe kaszki na wodzie, ale miałam wrażenie, że są one zbyt mało sycące i taki posiłek nie dostarcza mu wszystkich potrzebnych składników. Odkąd używamy Nestle Sinlac mam 100% pewność, że śniadanie Syna jest pożywne i pełnowartościowe. A co najważniejsze - bardzo smakuje dziecku. Dodatkowymi zaletami są na pewno szybkość i jakość przygotowania - kaszkę można robić jedną ręką (na drugiej trzymając głodnego Malucha :-) ), a dodatkowo nie robią się żadne grudki. Polecam wszystkim!

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Jedyna kaszka,ktora zasmakowala mojej córce

Nestle Sinlac jest to jedyna kaszka,ktora zasmakowala mojej córce. Probowalysmy juz wiele kaszek i kazda proba podania konczyla sie pluciem a przy nestle Sinlac szok i nie dowierzanie jadla każda łyzeczke az do pustej miseczki obecnie kupilysmy juz nastepne opakowanie. Jestem bardzo zadowolona i napewno bedziemy dalej kupowac i polecac szczeholnie mama alergików. Tak jak mojej Zuzi smakuje ta jaszka i sprawdza sie rewelacyjnie s diecie elminacyjnej.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Kaszka bardzo smaczna i dziecku smakuje

Nestle Sinlac produkt zbożowy bezglutenowy dla niemowląt powyżej 4 msc łatwo się rozpuszcza bez grudek. Jest ideałna na drugie śniadanie albo deser nie ma nic lepszego. Kaszka bardzo smaczna i dziecku smakuje.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Nestle sinlac to bardzo dobry produkt

Nestle sinlac to bardzo dobry produkt. Bez problemu można to to zrobić bo nie powstają żadne grudki. Jest również smaczny moje dziecko wcinalo z apetytem. Dobre jest w niej również to że można ją przygotować na wiele różnych sposobów pasuje i z owocami i warzywami jak również solo. Polecam innym mamom ja na pewno nie skończę na jednym opakowaniu

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję

Nestle Sinlac to numer jeden u nas w domku

Nestle Sinlac to numer jeden u nas w domku. Corka bardzo fajnie ja zajada. Nie ma grudek bardzo szybko sie przygotowuje. Plusem jest to ze ma wiele zastosowan jako sniadanie przekaska z owocem lub u nas np jako baza do obiadku dla corki, Na pewno siegniemy po wiecej i wiecej nowosci. A co jest jeszcze fajne to to ze opakowanie jest bardzo wydajne. Super produkt godny zaufania i POLECENIA.

Czy recenzja była pomocna?

Tak (0) Nie (0)
Zgłoś tę recenzję